duminică, 8 aprilie 2012

Interviu cu Kat Graham





Cantareata , dansatoare si actrita : Katerina Graham este o amenintare tripla ! Steaua de succes de la CW ce o joaca pe puternica vrajitoare Bonnie Bennett in The Vampire Diaries , raspunde la cateva intrebari fanilor ei . Ea vorbeste despre momentele jenante , marile vrajitorii din serial si alte lucruri . 
Q : Ne place muzica ta , ar trebui sa ai un cantec care sa il canti la gratar .  Favorita mea este “My Boyfriends’ Back” & “Sassy” . Vei veni cu mai multe melodii ?

Kat : Am un nou single numit ,, Put Your Graffiti On Me '' . Este disponibil pe iTunes , acum si pe Vevo . 

Q:  Ce iti place mai mult ? Dansul sau actoria ?

Kat : Sunt de moda veche . Am fost atrenata pentru ambele lucruri . Imi place rearea si exprimarea de sine , in orice forma .





Q : Bonnie este caracterul nostru favorit dintre toate vrajitoarele din toate timpurile , ne putem referi chiar la ea . De la ce vrajitoare faimoase de la televizor te-ai inspirat ? Care sunt favoritele tale ?

Kat : Am iubit foarte mult filmul The Craft . A fost ceva distractiv .


Q : Ai reusit cumva sa ... relatezi personajul tau la un anumit nivel ? Si da nu , ti-ar place sa joci pe cineva care nu ti-ar placea ?

Kat : Uneori . Partea anti-BS , desigur . Fiecare personaj pe care il ai trebuie sa aibe o mica parte din tine . Dar da , Bonnie Bennett si eu suntem foarte diferite . 


Q : Ai citit cartile inainte sa joci in serial ?

Kat : Nu . Ianinte sa lucrez la asta , nu .

Q : Care este cel mai amuzant/jenant moment din spatele scenelor ?

Kat : Am avut o sesiune afara si baiatul pe care l-am sarutat si-a rupt pantalonii .


Q: Care este episodul tau preferat din The Vampire Diaries pana acum ? Si , de ce ?

Kat : Sezonul 3 , episodul 5 ( The Reckoning ) scris de Michael Narducci . Este preferatul meu pentru ca acesta a schimbat noi limite fizice si mentale .

Q:  Cum crezi ca ar fi fost acum daca nu erai actrita sau cantareata ?

Kat : De lucru pentru UNICEF 24/7 .

Q:  Dacai i-ai putea da personajului tau o singura piesa de consiliere , care ar fi aceea ?

2 comentarii:

  1. Te rog precizeaza sursa ! Nu de alta dar mi-a luat cam o ora si ceva sa traduc interviul asta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am observat :(..Am mai luat o postare de a ta,dar atunci am precizat sursa :)..Acuma cred ca am uitat.Imi cer scuze..:(

      Ștergere