luni, 9 aprilie 2012

Ian si Nina in vacanta la Hawaii !!

Sunt zvonuri pe twitter,cum ca Ian si Nina s-au dus in vacanta in Hawaii.Acuma ca sezonul 3 s-a terminat,toata lumea cam trebuie sa-si ia o vacanta,nu?Se pare ca Ian si Nina au ales Hawaii.





@CarlyGreenlee a postat pe twitter:

 "L-am vazut pe @Ian Somerhalder pe aeroportul din Honululu Hawaii OMG OMG OMG!!"

@Madsesplin a postat si ea:
"Un unchi de al meu a fost in acelasi zbor cu Ian Somerhalder si Nina Dobrev.Sunt asa de geloasa!"
un fan a intrebat:"Erau in zbor spre Honululu,asai?"
iar @madsesplin a raspuns:"Da,asa este!"

@Salavoredam a postat si ea:
"Sora mea i-au vazut pe Nina si Ian la aeroport"


O alta persoana,de aceasta data pe Tumblr si nu pe twitter a spus ca este posibil sa-i fi vazut,dar nu a recunoscut-o pe Nina.Apoi un prieten (al persoanei respective) a mers la Ian si i-a cerut sa faca o poza cu el,iar Ian a raspuns "Imi pare rau,as fi facut,dar sunt in vacanta.".Probabil a spus-o doar ca sa nu se afle unde sunt el si Nina......dar noi am aflat tot >:) :)) :x
Sursa: http://thevampirediariesforever.blogspot.com/2012/04/ian-si-nina-vacanta-in-hawaii.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu